jueves, 17 de septiembre de 2015

Nere portafolio elektronikoaren diseinua


1 . ATALA


Irakurri dudan testua  “ La búsqueda de un software coherente con la propuesta de enseñanza “  deitutako artikuluari dagokio.
Artikulu honen idazleak , Fernando Fraga Varela eta Adriana Gewerc Barujel dira , RED ( Revista de Educacion a Distancia ) aldizkarian argitaratu eta kaleratu zen 2009ko apirilaren 30ean.Bertan, informazio eta jakinminaren  sozietateak inposatutako beharrak asetzen dituen tresna baten  bizi izandako prozesua  azaltzen da. 

Artikulu honek sarrera , 2 idei garrantzitsuen garapena eta amaierako konklusioaz osaturik dago.
Sarreran ,esparru guztietan bizi izandako teknologiaren aurrerakotasun masiboaren egoera eta egungo tresnen modernizatzeko beharrak aurkesten dira.

Bigarren paragrafoan , probatu izandako lanabes desberdinen arazoak eta onurak aztertzen dira; ikusiz ea gai ziren asetzeko irakasle eta ikasleen arteko harreman bidirekzionalaren sustasioaren  desioa .
Hau da , bilatzen duten herramienta honi esker , irakaslea eta ikaslea betidanik izandako herremanarekin puzkatu nahi dute, elkar lor dezaten  harreman mota berri bat sortzea .
Frogatutako tresnek zituzten arazoetatik eta gabezietatik , hobetuz joan ziren haien bilaketan.

Hirugarren puntuan , beraiek martxan duten sofwaren arazoak eta abantailei buruz  idazten dute.
Software horrek , bloggak eta CMS eskaintzen dituzten zenbait ezaugarri  ditu , baina ez hori bakarrik , baita sare social baten configurazioen bereizitazuna ere batzen du ,  zeren haientzako
egun oso garrantzitsua da ikasle eta irakasle arteko elkarte bat sortzea , gauzak partekatu
ditzazketen.

Artikuloaren amaieran, Software horrek izan ditzakeen arazoak aurkesten dituzte.
Alde batetik ,Tresna honek ( e-portafolioa) ikasleen jarrera kritikoa garatzea edo jada garatua izatea behar duela, eta bestetik , irakaslea izan behar duen prestakuntza , edozein momentuan sor ditzazkeen arazoak konpontzeko gaitasuna izan dezan.

Bukatzeko , artikulu honen gai oso garrantzitsua da zeren bertan ikusten da hezkuntza erakundeak pairatutako prozesuak modernizatzeko prozesu horretan gaur egun .






2 . ATALA  



Ni pentsatu dudan Portafolioa ( beste guztien antzera)  ikasle batek eskuratu dituen jakunduriak erakustea eta hori lortzeko igaro duen prozesua erakusteko erabiliko nuke.

Portafolio horien atalak ondorengoak izango litzatezke :


Azala - Ikasten ari den zentroa, ikastaroaren edo gaiaren izena eta ikaslearen izena.

Edukiren Tabla - Bertan agertuko den infomazioa ordenean jarrita, baina zenbatu gabe.

Sarrera - Egindako lanen hausnarketa, kritika edo azterketa , ikusteko ea ikastaroaren hasieran izandako helmugak lortu diren.

Bakoitzaren Deskripzioa - ikaslearen datuak , eta bere etorkizunerako lanbidean dituen itxaropenak.

Kopilatutako Informazioa - Hemen agertuko dira egindako lanak ( bakarrekoak , bereziak edo taldekoak) , egindako mapa kontzeptual esberdinak, egindako azterketa motzak , gutxi gora bera kurtsoan zehar eginko lan garrantzitsuenak.

Autoebaluazioa - zati honetan erantzuna emango zaie zenbait galdereei jakiteko nola joan den ikastaroa


  • Ze ikasi dut ikastaro honetan.
  • Zertarako erabili dezaket ikasi dudana.
  • Ze zonaldeak ematen zaizkin hobeto.
  • Zeintzuk ditra nire puntu ahulak.
  • Ze nolako estrategia eraman nahu nuke beste kurtso batean.
  • Ze zalantza gelditu da erantzunik gabe konttzeptuekin edo trebeziarekin lotuta.



Erantsitako Informazioa - Ikastaroaren zehar ikerketa prozesuan erabilitako dokumentuak.


Nire Portafolioan nabarmenduko nukeena , ikastaroan zehar bidali izan dituzten eta nik egin ditudan bakarreko lanak  izango litzake; zeren nire aburuz benetan pertsona baten ahaleginak eta hobekuntzak aztertzeko modu aproposena da.



No hay comentarios:

Publicar un comentario