1 . ATALA
Irakurri dudan testua
“ La búsqueda de un software coherente con la propuesta de enseñanza
“ deitutako artikuluari dagokio.
Artikulu honen idazleak , Fernando Fraga Varela eta Adriana
Gewerc Barujel dira , RED ( Revista de Educacion a Distancia ) aldizkarian
argitaratu eta kaleratu zen 2009ko apirilaren 30ean.Bertan, informazio eta jakinminaren sozietateak inposatutako beharrak asetzen
dituen tresna baten bizi izandako
prozesua azaltzen da.
Artikulu honek sarrera , 2 idei garrantzitsuen garapena eta
amaierako konklusioaz osaturik dago.
Sarreran ,esparru guztietan bizi izandako teknologiaren
aurrerakotasun masiboaren egoera eta
egungo tresnen modernizatzeko beharrak
aurkesten dira.
Bigarren paragrafoan , probatu izandako lanabes desberdinen
arazoak eta onurak aztertzen dira; ikusiz ea gai ziren asetzeko
irakasle eta ikasleen arteko harreman bidirekzionalaren sustasioaren desioa .
Hau da , bilatzen duten herramienta honi esker , irakaslea eta ikaslea betidanik
izandako herremanarekin puzkatu nahi dute, elkar lor dezaten harreman mota berri bat sortzea .
Frogatutako tresnek zituzten arazoetatik eta gabezietatik ,
hobetuz joan ziren haien bilaketan.
Hirugarren puntuan , beraiek martxan duten sofwaren arazoak
eta abantailei buruz idazten dute.
Software horrek , bloggak eta CMS eskaintzen dituzten
zenbait ezaugarri ditu , baina ez hori
bakarrik , baita sare social baten configurazioen bereizitazuna ere batzen du ,
zeren haientzako
egun oso garrantzitsua da ikasle eta irakasle arteko elkarte
bat sortzea , gauzak partekatu
ditzazketen.
Artikuloaren amaieran, Software horrek izan ditzakeen arazoak aurkesten
dituzte.
Alde batetik ,Tresna honek ( e-portafolioa) ikasleen jarrera
kritikoa garatzea edo jada garatua izatea behar duela, eta bestetik , irakaslea
izan behar duen prestakuntza , edozein momentuan sor ditzazkeen arazoak
konpontzeko gaitasuna izan dezan.
Bukatzeko , artikulu honen gai oso garrantzitsua da zeren
bertan ikusten da hezkuntza erakundeak pairatutako prozesuak modernizatzeko
prozesu horretan gaur egun .
2 . ATALA
Ni pentsatu dudan Portafolioa ( beste guztien antzera) ikasle batek eskuratu dituen jakunduriak erakustea eta hori lortzeko igaro duen prozesua erakusteko erabiliko nuke.
Portafolio horien atalak ondorengoak izango litzatezke :
Azala - Ikasten ari den zentroa, ikastaroaren edo gaiaren izena eta ikaslearen izena.
Edukiren Tabla - Bertan agertuko den infomazioa ordenean jarrita, baina zenbatu gabe.
Sarrera - Egindako lanen hausnarketa, kritika edo azterketa , ikusteko ea ikastaroaren hasieran izandako helmugak lortu diren.
Bakoitzaren Deskripzioa - ikaslearen datuak , eta bere etorkizunerako lanbidean dituen itxaropenak.
Kopilatutako Informazioa - Hemen agertuko dira egindako lanak ( bakarrekoak , bereziak edo taldekoak) , egindako mapa kontzeptual esberdinak, egindako azterketa motzak , gutxi gora bera kurtsoan zehar eginko lan garrantzitsuenak.
Autoebaluazioa - zati honetan erantzuna emango zaie zenbait galdereei jakiteko nola joan den ikastaroa
- Ze ikasi dut ikastaro honetan.
- Zertarako erabili dezaket ikasi dudana.
- Ze zonaldeak ematen zaizkin hobeto.
- Zeintzuk ditra nire puntu ahulak.
- Ze nolako estrategia eraman nahu nuke beste kurtso batean.
- Ze zalantza gelditu da erantzunik gabe konttzeptuekin edo trebeziarekin lotuta.
Erantsitako Informazioa - Ikastaroaren zehar ikerketa prozesuan erabilitako dokumentuak.
Nire Portafolioan nabarmenduko nukeena , ikastaroan zehar bidali izan dituzten eta nik egin ditudan bakarreko lanak izango litzake; zeren nire aburuz benetan pertsona baten ahaleginak eta hobekuntzak aztertzeko modu aproposena da.
No hay comentarios:
Publicar un comentario